Jorginho Dihentam Kerana Pamer Permainan Yang Sangat Perlahan

Pemain tengah Chelsea, Jorginho tidak cukup baik untuk kekal di Stamford Bridge.

Itulah pandangan bekas pemain pertahanan Chelsea, Frank Leboeuf yang percaya pemain Itali itu harus memberi laluan kepada generasi akan datang.

Selepas menyertai Napoli pada 2018, Jorginho telah lama berjasa Chelsea dan mengumpul empat trofi utama selama lima tahun di Stamford Bridge.Image

Bagaimanapun, dengan kontrak pemain tengah itu akan tamat pada penghujung musim, kempen semasa mungkin menjadi yang terakhir pemain berusia 31 tahun itu di London.

Bercakap tentang kemungkinan melihatnya berpindah, Leboeuf merasakan masanya telah tiba.

“Jorginho telah berkhidmat dengan kelab dengan baik tetapi dia tidak lagi berada di situ,” Leboeuf memberitahu Si & Dan Talk Chelsea.

“Ketika saya berada di Chelsea, ramai berpendapat bahawa John Terry akan datang dan saya perlu memberi laluan kepadanya, ia boleh difahami.

“Itulah kehidupan. Ada masa kini dan ada masa lalu, masa depan bukan untuk kita. Kita kena menelan hakikat itu.

“Saya suka cara Jorginho bermain, tetapi dia terlalu perlahan apabila dia menguasai bola dan secara bertahan dia tidak cukup bagus.”

Image

Sejak menyertai Chelsea lima tahun lalu, Jorginho telah beraksi dalam 212 perlawanan untuk semua pertandingan, menyumbang secara langsung kepada 38 gol.

sOURCE:klasikko.com

Related Posts

© 2024 Blog HotNews - Privacy and Terms Policy - mail@allplaynews.com