Rookie menjaringkan gol pada separuh masa pertama selepas penampilan sulung Chelsea yang kurang memuaskan.

Mykhailo Mudryk telah diturunkan hanya 45 minit ke penampilan pertamanya untuk Chelsea, kerana pemain Ukraine itu mengalami separuh masa pertama yang lemah ketika menentang Fulham.

Mudryk adalah salah satu daripada banyak perpindahan Graham Potter pada bulan Januari, kerana Chelsea membelanjakan lebih daripada beberapa liga terbesar Eropah.

Mykhailo Mudryk ketagih pada separuh masa selepas penampilan buruk penuh Chelsea
Kredit Imej Pilihan: Sky Sports

Penyerang Ukraine itu telah dijangka berpindah ke Arsenal selama beberapa bulan dan bulan sebelum perpindahannya ke Stamford Bridge, dengan pasukan Potter masuk.

Nampaknya The Gunners mungkin menyesal kehilangan Mudryk, apabila dia membuat cameo di bangku simpanan untuk penampilan sulungnya ketika seri menentang Liverpool.

Pada malam Jumaat, The Blues menjadi tuan rumah kepada saingan barat London, Fulham, setelah tewas kepada mereka dalam perlawanan songsang hanya beberapa minggu lalu untuk penampilan sulung Joao Felix.

Potter akan mengharapkan tiada lagi kelas bencana daripada budak baru, terutamanya dengan pemain rekod baharu British Enzo Fernandez bermula.

Bagaimanapun, selepas 45 minit pembukaan yang sangat buruk, Mudryk tidak muncul semula pada separuh masa kedua, digantikan oleh seorang lagi ketibaan Januari, Noni Madueke, selepas rehat.

“Mudryk menuju ke HT supaya dia boleh berehat sebelum menonton Arsenal kesayangannya esok pagi,” seloroh ODDSbible.

Video pengumuman Chelsea untuk Enzo Fernandez menjadi viralKeep Watching

“Mudryk ketagih pada separuh masa. Lmao. €100 juta hanya untuk diikat pada separuh masa. Kepalanya mungkin di Arsenal budak itu. Dia pergi untuk mengintai pemain Arsenal di Instagram,” kata seorang peminat, mengulangi sentimen yang sama.

Mengulas mengenai reaksi yang diterima Antony, seorang peminat Manchester United menulis, “Saya menjangkakan video talkSPORT bernilai seminggu yang menyasarkan Mykhaylo Mudryk untuk persembahan separuh masa pertama itu.

“Bukannya itu boleh diterima (ia tidak). Tetapi saya tidak suka memikirkan standard mereka berbeza untuk pemain muda kelab lain, pemain sayap £80m+…”

Seorang peminat Arsenal juga mempertahankan penyerang pasukannya sendiri, sambil menambah, “Saya berhutang maaf kepada anda Martinelli kerana menyangka Mudryk akan bermula lebih awal daripadanya.”

“Mereka berkata Mudryk bertaraf dunia apabila dia berdepan dengan seorang pesara yang bertukar seperti kapal persiaran. Kini terpikat dengan HT kerana dia tidak lulus ujian Kenny Tete,” tambah peminat Liverpool yang melihat bekas bintang Shakhtar itu membuat penampilan James Milner. mengarut.

Dan seorang lagi peminat Arsenal tidak syak lagi menyimpulkan pemikiran semua Gunners, menulis, “Mudryk ketagih pada separuh masa. Aubameyang jatuh sepenuhnya. Saya seronok menonton Chelsea sekarang.”

SUMBER: sportbible.com

Related Posts

© 2024 Blog HotNews - Privacy and Terms Policy - mail@allplaynews.com