KLOPP: ‘SALAH SEDANG MENDERITA’

Pengurus Liverpool, Jurgen Klopp mengakui bahawa Mohamed Salah sedang bergelut dengan pemain seperti Darwin Nunez dan Cody Gakpo, berbanding dengan hubungan di padang sebelum ini.

The Reds kelihatan seperti bayang-bayang bekas mereka musim ini dan kini menduduki tempat ke-9 dalam jadual Liga Perdana. Selain itu, isu-isu seperti kekurangan bahagian tengah dan penyerang yang salah menembak telah menjadi beberapa masalah terbesar kelab dalam kempen 2022/23.

Dalam merenung kemajuan Salah musim ini, Klopp menyebut bahawa Salah sedang ‘menderita’ dan bintang Afrika itu sudah biasa bermain dalam tiga penyerang yang ‘dilatih dengan baik’ dalam beberapa tahun kebelakangan ini.

“Sudah tentu Mo menderita,” kata Klopp seperti di Mirror.

Klausa rahsia Jurgen Klopp keluar dari Liverpool ketika dia membuat kenyataan pemecatan secara jujur ​​- Mirror Online

“Ia adalah mesin yang digerudi dengan baik pada tiga bahagian hadapan, semuanya jelas apa yang kami lakukan.

“Semua orang mengalaminya. Itu jelas. Ia adalah permainan yang khusus dan menyinggung yang memerlukan banyak kerja dan banyak maklumat, dan tidak selalunya maklumat yang jelas.

“Anda mencipta perasaan tentang banyak perkara ini, tentang di mana rakan sepasukan anda berada dan di mana untuk menghantar bola tanpa melihat. Itu tidak hebat tetapi kami tidak boleh mengharapkan hanya untuk kembali ke tahap terbaik kami dan menang 5-0 dan pergi ke perlawanan seterusnya. Kita perlu bekerja keras. Tiada siapa yang mahu mendengarnya tetapi kami perlu melakukannya.”

Related Posts

© 2024 Blog HotNews - Privacy and Terms Policy - mail@allplaynews.com